
6:00 – 8:00 | Schodzenie się dzieci. Zabawy naturalne, spontaniczne, zorganizowane wg zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne stałych i czasowych kącikach zainteresowań. Prace porządkowe po skończonej zabawie. Rozmowy indywidualne z dziećmi, gry i zabawy stolikowe, swobodne zajęcia plastyczne – tematyka dowolna. Obserwacje pedagogiczne – praca indywidualna z dziećmi mającymi trudności i z dziećmi zdolnymi. |
8:00 – 8:30 |
Zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne – ze szczególnym uwzględnieniem ćwiczeń zapobiegającym wadom postawy, tworzenie prawidłowych nawyków ruchowych u dzieci. Prace porządkowe – przed posiłkiem, po skończonej zabawie |
8:30 – 9:00 | Śniadanie, czynności higieniczne przed i po posiłku. |
9:00 – 10:30 | Zajęcia realizujące podstawę programową wychowania przedszkolnego. Zabawy naturalne, spontaniczne, zabawy tematyczne w kącikach: przyrodniczym, konstrukcyjnym, artystycznym, czytelniczym, związanym z realizowaną tematyką, świętami okolicznościowymi. Zabawy integracyjne, utrwalanie poznanych wierszy i piosenek. |
10:30 – 11:30 | Gry i zabawy edukacyjne, spacery, zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym. |
11:30 – 11:45 | II śniadanie (zupa), czynności higieniczne przed i po posiłku. |
11:45 – 13:50
|
Grupa 3 latki, grupa 3/4 latki – Odpoczynek na leżakach w godzinach 12:00 – 13:30.
Pozostałe grupy: |
13:50 –14:15 | Obiad II danie, kształtowanie umiejętności kulturalnego spożywania posiłku. |
14:15 – 15:30 | Zabawy naturalne i spontaniczne wg zainteresowań dzieci, zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań. Obserwacje pedagogiczne, praca indywidualna. Rozmowy indywidualne z dziećmi, gry i zabawy stolikowe, swobodne zajęcia plastyczne, eksperymenty graficzne, zabawy relaksacyjne, czytanie książeczek. Prace porządkowe po skończonej zabawie. |
15:30 –17:00 | Zabawy indywidualne dzieci, zabawy rytmiczne. Zabawy w kącikach zainteresowań. Rozchodzenie się dzieci. |